KFUM Örebro/Världens Barn behöver DIG lörd 13/11! 2004-11-10 13:35 

Två delar: 1 Skrammel med insamlingsbössa någon/ra timma/r på lördag. 2 Hjälp med Tacon vid Öppet Hus på KFUM på kvällen. Läs mer!

Ett 10-tal pers ytterligare vore idealet för att klara av vad man önskar av oss i Örebros södra citydel kl 10-15. Pass på 1-2 timmar! Välj själv! Anmäl er via hemsidans Anmälningsida eller kfum@kfumorebro.org.
2-3 st ytterligare som hjälper till med tacon m.m. på lördagkvällen Öppet Hus i KFUM-huset vore kanon. Kanske några föräldrar med ungdomar i det Öppna Huset!? Anmälan som ovan.
Ni hörde båda uppropen på TIMMEN! Nu är det dags att slå till!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1223


Skrivet av:

Lars Hellstrandh