|
Gympa kl 19.00 på fredag
| 2004-11-09 21:42 |
På fredag kl 19.00 börjar gympan i Karl Johan skolan. Ledare är Iva N.
Gångerna därefter är det kl 18.00 som gäller. Iva kommer att leda klassisk "Friskis & Svettis gympa" varannan vecka, medan Anette kommer att ha stationsgympa på sina pass.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
|
 |
| Kajsa>>> Låter som ett perfekt upplägg för att få bra uppslutning i vinter. Hacka på alla som uteblir från en träning utan att ha giltigt förfall... :-) |
| Skrivet av: | Kajsa [2004-11-10 22:35] | |
|
 |
| Lokalen och tiden (18) passar mig perfekt. Har ingenting att skylla på och borde alltså kunna komma ganska ofta. Gör jag inte det så får ni gärna komma med elaka kommentarer. ;-) |
[Tillbaka]
|