INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Gympa kl 19.00 på fredag 2004-11-09 21:42 

På fredag kl 19.00 börjar gympan i Karl Johan skolan. Ledare är Iva N.

Gångerna därefter är det kl 18.00 som gäller. Iva kommer att leda klassisk "Friskis & Svettis gympa" varannan vecka, medan Anette kommer att ha stationsgympa på sina pass.




Skrivet av:

Anette Carlsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1222


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: da Silva [2004-11-11 22:38]
Kajsa>>> Låter som ett perfekt upplägg för att få bra uppslutning i vinter. Hacka på alla som uteblir från en träning utan att ha giltigt förfall... :-)

Skrivet av: Kajsa [2004-11-10 22:35]
Lokalen och tiden (18) passar mig perfekt. Har ingenting att skylla på och borde alltså kunna komma ganska ofta. Gör jag inte det så får ni gärna komma med elaka kommentarer. ;-)



[Tillbaka]