På fredag kl 19.00 börjar gympan i Karl Johan skolan. Ledare är Iva N.
Gångerna därefter är det kl 18.00 som gäller. Iva kommer att leda klassisk "Friskis & Svettis gympa" varannan vecka, medan Anette kommer att ha stationsgympa på sina pass.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1222