 |
|
|
Bowling-KM, Måndagen 8/11 kl 19:45
| 2004-10-29 08:32 |
Då var det åter dags att mäta sina krafter i bowlinghallen. Platsen för 2004 års klubbmästerskap är Strike & Co vid postterminalen där de huserar sen en tid tillbaka.
Tidigare år har det varit väldigt populärt och en stor ära att ta hem KM-titeln. Och så även i år får vi hoppas =)
Anmälan sker här på hemsidan. Senast nu på torsdag ska den vara inne. Det kostar 30 kr att vara med och spela.
Hur det gick förra året kan man läsa här.
|
| Klicka på bilderna för att se dem i större format

|
[Tillbaka]
|
|
|
 |