Då var det åter dags att mäta sina krafter i bowlinghallen. Platsen för 2004 års klubbmästerskap är Strike & Co vid postterminalen där de huserar sen en tid tillbaka.
Tidigare år har det varit väldigt populärt och en stor ära att ta hem KM-titeln. Och så även i år får vi hoppas =)
Anmälan sker här på hemsidan. Senast nu på torsdag ska den vara inne. Det kostar 30 kr att vara med och spela.