|
Fredagen den 12/11 kl 18.00 sätter gympan igång i Karl Johan skolan.
Iva ställer även i år upp som ledare, men det behövs ytterligare en. Känner du dig manad? Hör av dig till någon i träningskomittén i så fall.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|