Gympa 2004-10-21 17:34 

Fredagen den 12/11 kl 18.00 sätter gympan igång i Karl Johan skolan.

Iva ställer även i år upp som ledare, men det behövs ytterligare en. Känner du dig manad? Hör av dig till någon i träningskomittén i så fall.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1199


Skrivet av:

Anette Carlsson