|
Lagtempoträning tisd 28/9 OCH onsd 29/9 för ALLA
| 2004-09-27 07:14 |
Årlig IntervallStjärn-OL-träning för ALLA från elit till nybörjare. Samma övning två dagar i rad. Oxhageskolans fotbollsplan 17.45. Prick! Start 18.00! Mörkret!
Kom gärna båda dagarna så att både våra tisdagsnybörjare (c:a 30 st) och onsdagsgruppen (c:a 15 st) får träffa och träna med många från klubben. Att springa i skogen, hitta kontroller och träffa klubbkamrater är ju alltid kul och nyttigt. Förhoppningen är att Skåleklinttränande på tisdagen orkar springa i skogen även dagen därpå. Det gör ni väl?
[Tillbaka]
|