Årlig IntervallStjärn-OL-träning för ALLA från elit till nybörjare. Samma övning två dagar i rad. Oxhageskolans fotbollsplan 17.45. Prick! Start 18.00! Mörkret! Kom gärna båda dagarna så att både våra tisdagsnybörjare (c:a 30 st) och onsdagsgruppen (c:a 15 st) får träffa och träna med många från klubben. Att springa i skogen, hitta kontroller och träffa klubbkamrater är ju alltid kul och nyttigt. Förhoppningen är att Skåleklinttränande på tisdagen orkar springa i skogen även dagen därpå. Det gör ni väl?
|