 |
|
|
Extra träning i samband med poängtävlingen.
| 2004-08-30 21:25 |
Du som inte har möjlighet att cykla upp till poängtävlingen men ändå vill träna lite extra. Ta chansen och få lite exrta teknikträning och hjälpa till att plocka in lite kontroller. Finns vid ramsjön och rusakulan att plocka in. Anmälan på plats vid badet till mig.
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
|
 |
| Jag hoppas på att hinna ta mig upp till Ramsjön och gör jag det kan jag lika gärna plocka in kontroller som att springa poängtävling. Räkna in mig till 90%. |
[Tillbaka]
|
|
|
 |