|
Extra träning i samband med poängtävlingen.
| 2004-08-30 21:25 |
Du som inte har möjlighet att cykla upp till poängtävlingen men ändå vill träna lite extra. Ta chansen och få lite exrta teknikträning och hjälpa till att plocka in lite kontroller. Finns vid ramsjön och rusakulan att plocka in. Anmälan på plats vid badet till mig.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1157
Skrivet av:

Stefan Aronsson
|