|
Onsdagsgympa i Karlslund
| 2001-05-20 20:47 |
Onsdagar klockan 18.00 blir det gymnastik vid dansbanan i Karlslund för alla intresserade. Upplägget blir ungefär som på vintergympan, men nu under ledning av Gunilla Pettersson. Hjärtligt välkomna!
[Tillbaka]
|