Onsdagsgympa i Karlslund 2001-05-20 20:47 

Onsdagar klockan 18.00 blir det gymnastik vid dansbanan i Karlslund för alla intresserade. Upplägget blir ungefär som på vintergympan, men nu under ledning av Gunilla Pettersson. Hjärtligt välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=115


Skrivet av:

Oskar Arlebo