|
Tredje KLUBBMÖTET sönd 29 aug 17.00, KFUM-huset
| 2004-08-19 07:58 |
Efter Ånnaboda i februari och KUL-kavlen i juni kallas Du traditionsenligt till KFUM-huset i slutet av augusti. Viktiga frågor, info, grill, fika, hyllande av ett antal DM-mästare(!?), lotterier, tipsrunda och/el småtävlingar för ALLA! Vi har alltid haft riktigt bra närvaro på våra klubbmötet av alla kategorier. Måtte det alltid så förbli! Välkomna hälsar styrelsen!
[Tillbaka]
|