Tredje KLUBBMÖTET sönd 29 aug 17.00, KFUM-huset 2004-08-19 07:58 

Efter Ånnaboda i februari och KUL-kavlen i juni kallas Du traditionsenligt till KFUM-huset i slutet av augusti.
Viktiga frågor, info, grill, fika, hyllande av ett antal DM-mästare(!?), lotterier, tipsrunda och/el småtävlingar för ALLA! Vi har alltid haft riktigt bra närvaro på våra klubbmötet av alla kategorier. Måtte det alltid så förbli! Välkomna hälsar styrelsen!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1147


Skrivet av:

Lars Hellstrandh