|
Multisport-arrangörer + möte
| 2004-05-02 20:48 |
Tacksam om alla medlemmar kan logga in och anmäla er som funktionärer till Multisporten. Om ni har förhinder väljer ni det alternativet så vet vi även vilka vi inte kan räkna med.
I morgon (måndag) är det Multisport-möte 19:30 på Eyragatan 6 för arrangörssgruppen. Finns det någon som är intresserad att vara med och ta ett lite större ansvar inför tävlingen är du/ni varmt välkomna. Kan bli kaffebröd... Med vänlig hälsning
Tomas
www.kfummultisport.se
[Tillbaka]
|