Multisport-arrangörer + möte 2004-05-02 20:48 

Tacksam om alla medlemmar kan logga in och anmäla er som funktionärer till Multisporten.
Om ni har förhinder väljer ni det alternativet så vet vi även vilka vi inte kan räkna med.

I morgon (måndag) är det Multisport-möte 19:30 på Eyragatan 6 för arrangörssgruppen.
Finns det någon som är intresserad att vara med och ta ett lite större ansvar inför tävlingen är du/ni varmt välkomna. Kan bli kaffebröd...
Med vänlig hälsning

Tomas


www.kfummultisport.se

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1078


Skrivet av:

Tomas Ekström