|
Torsdagens träning ändrad
| 2004-04-26 22:44 |
På torsdag utnyttjar vi veckans bana på Ekersmon och flyttar träningen dit. Samling vid vattendammarna (vägvisning 500 m söder om Ekers kyrka, parkering på anvisad plats endast) kl 18.00.
Träningen blir patrull-OL på långa banan. Uppdelning två och två, någorlunda jämnstarka, start med 2 minuters startmellanrum och tidtagning. Medtag gärna klocka som kan registrera mellantider.
Välkomna!
[Tillbaka]
|