Torsdagens träning ändrad 2004-04-26 22:44 

På torsdag utnyttjar vi veckans bana på Ekersmon och flyttar träningen dit. Samling vid vattendammarna (vägvisning 500 m söder om Ekers kyrka, parkering på anvisad plats endast) kl 18.00.

Träningen blir patrull-OL på långa banan. Uppdelning två och två, någorlunda jämnstarka, start med 2 minuters startmellanrum och tidtagning. Medtag gärna klocka som kan registrera mellantider.

Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1072


Skrivet av:

Oskar Arlebo