|
Nu bara 4 veckor kvar.........
| 2004-04-09 00:54 |
Årets upplaga av Vårruset kommer i år ovanligt tidigt: torsdagen den 6 maj.
Vi har gjort en överenskommelse med friidrotten att ställa upp på ungefär samma sätt som de senaste åren. Detta innebär att vi måste kunna räkna med att alla i klubben som är någorlunda aktiva ställer upp och gör en insats under några timmar den kvällen. Boka redan nu in datumet. Mer detaljerad information och anmälningslista kommer inom kort.
[Tillbaka]
|