Nu bara 4 veckor kvar......... 2004-04-09 00:54 

Årets upplaga av Vårruset kommer i år ovanligt tidigt: torsdagen den 6 maj.

Vi har gjort en överenskommelse med friidrotten att ställa upp på ungefär samma sätt som de senaste åren. Detta innebär att vi måste kunna räkna med att alla i klubben som är någorlunda aktiva ställer upp och gör en insats under några timmar den kvällen. Boka redan nu in datumet. Mer detaljerad information och anmälningslista kommer inom kort.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1055


Skrivet av:

Lars Arlebo