|
Budkavleträff torsdag 8/4
| 2004-04-07 10:08 |
Nu på Torsdag, klockan 20:00 i Karlslund tänkte UK ha lite eftersnack angående budkavlarna vi sprungit i vår
Banor och prestationer kommer anlyseras dessutom blickar vi fram mot Stigtomta och 10-mila. Glöm ej era kartor.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|