Nu på Torsdag, klockan 20:00 i Karlslund tänkte UK ha lite eftersnack angående budkavlarna vi sprungit i vår
Banor och prestationer kommer anlyseras dessutom blickar vi fram mot Stigtomta och 10-mila. Glöm ej era kartor.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1054 Skrivet av: Jonas Victorin