Budkavleträff torsdag 8/4 2004-04-07 10:08 

Nu på Torsdag, klockan 20:00 i Karlslund tänkte UK ha lite eftersnack angående budkavlarna vi sprungit i vår

Banor och prestationer kommer anlyseras dessutom blickar vi fram mot Stigtomta och 10-mila. Glöm ej era kartor.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1054


Skrivet av:

Jonas Victorin