 |
|
|
Dusch- och bastukort
| 2004-03-31 18:43 |
Ni som inte redan har köpt duschkort till Motionscentralen får en extra chans nu. Anmäl omgående till mig och ange om det skall dras från kontot eller betalas kontant.
|
Kommentarer
| 0 inlägg hittills |
Du kan bli först att kommentera den här nyheten!
[Tillbaka]
|
|
|
 |