Dusch- och bastukort 2004-03-31 18:43 

Ni som inte redan har köpt duschkort till Motionscentralen får en extra chans nu. Anmäl omgående till mig och ange om det skall dras från kontot eller betalas kontant.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1048


Skrivet av:

Birgitta Arlebo