INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsdag på Lördag 2004-03-02 22:43 

Den 6:e mars är det dags för vinterns sista träningsdag. Enligt planeringen skulle vi åkt till Vingåker och tränat teknik men pga rådande snöförhållande tränar vi på hemmaplan istället. Kenneth Karlsson i Vingåker hälsar oss välkomma när snön försvunnit.

Föjande program gäller för dagen:

9:30 Samling i Karlslund.

10:00 Träning i Ånnaboda. Skidor eller löpning.

13:00 Lunch i Restaurangen. Klubben betalar INTE.

15:30 Vi har tillgång till Kvinnerstaskolans gympsal.
Vad vi hitter på får intresset utvisa. Ta med innebandyklubba.

Anmälan görs i Debattfältet.






Skrivet av:

Jonas Victorin
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1020


  [Tillbaka

Kommentarer 22 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: gurra [2004-03-05 15:42]
kan hända att jag dyker upp...

Skrivet av: erikgothlin [2004-03-05 14:52]
Kanske vi möts i spåret. Jag och farsan åker en vända från Rysstorget (tror jag det blir)

Skrivet av: Ari [2004-03-05 10:03]
jag o Frippe hakar på lite skidåkning, innebandyn beslutas utifrån dagsform.....

Skrivet av: Stålis [2004-03-05 9:12]
Lina och jag kommer och tuffar lite i skidspåret. Och så äter vi lunch och åker hem.

Skrivet av: stefan [2004-03-05 7:14]
Jag kommer och åker lite skidor, sedan ger jag upp.

Skrivet av: stina [2004-03-04 21:13]
Jag och Carro kommer!

Skrivet av: Calle [2004-03-04 15:08]
Jag kommer också, dock bara på första delen (som det ser ut nu)...

Skrivet av: sara.b [2004-03-04 13:13]
Kommer !

Skrivet av: Groth - Brobakken [2004-03-04 9:46]
Hela högen kommer närvara

Skrivet av: Skrållan [2004-03-03 17:42]
Kommer

Skrivet av: dg [2004-03-03 17:10]
Kommer!

Skrivet av: Öberg [2004-03-03 17:04]
Kommer!

DaS--> faktiskt inte omöjligt numera.....Men jag tar en dag i taget och lovar inget......

Skrivet av: Piraten [2004-03-03 15:29]
Japp!

Skrivet av: snorkfröken [2004-03-03 14:22]
jag kommer

Skrivet av: Mats [2004-03-03 14:01]
Äntligen.... Lördag och Ånnaboda.

Skrivet av: stefan [2004-03-03 13:56]
daS>>Om det blir samma typ av två timmar som ni körde i Söndgs så passar jag. Och tar skidorna.

Skrivet av: mjg [2004-03-03 12:48]
Kanske kommer på lunchen...

Skrivet av: da Silva [2004-03-03 10:17]
På! Nån som är sugen att kuta dryga två timmar?

Skrivet av: Hempa [2004-03-03 9:13]
Jag kommer!

Skrivet av: Axel [2004-03-03 8:06]
Jag är troligtvis på!

Skrivet av: Peiza [2004-03-02 23:04]
Schyst! Anmäler mig. Är öppen för både skidor och löpning... helst skidor, om man kan åka på andra spår än konstsnö...

Skrivet av: beh [2004-03-02 22:58]
Jag är på, om min förkylning har gett sig till dess!



[Tillbaka]