|
Träningsdag på Lördag
| 2004-03-02 22:43 |
Den 6:e mars är det dags för vinterns sista träningsdag. Enligt planeringen skulle vi åkt till Vingåker och tränat teknik men pga rådande snöförhållande tränar vi på hemmaplan istället. Kenneth Karlsson i Vingåker hälsar oss välkomma när snön försvunnit.
Föjande program gäller för dagen:
9:30 Samling i Karlslund.
10:00 Träning i Ånnaboda. Skidor eller löpning.
13:00 Lunch i Restaurangen. Klubben betalar INTE.
15:30 Vi har tillgång till Kvinnerstaskolans gympsal. Vad vi hitter på får intresset utvisa. Ta med innebandyklubba.
Anmälan görs i Debattfältet.
|
Kommentarer
| 22 inlägg hittills |
| Skrivet av: | gurra [2004-03-05 15:42] | |
|
 |
| kan hända att jag dyker upp... |
|
 |
| Kanske vi möts i spåret. Jag och farsan åker en vända från Rysstorget (tror jag det blir) |
| Skrivet av: | Ari [2004-03-05 10:03] | |
|
 |
| jag o Frippe hakar på lite skidåkning, innebandyn beslutas utifrån dagsform..... |
| Skrivet av: | Stålis [2004-03-05 9:12] | |
|
 |
| Lina och jag kommer och tuffar lite i skidspåret. Och så äter vi lunch och åker hem. |
| Skrivet av: | stefan [2004-03-05 7:14] | |
|
 |
| Jag kommer och åker lite skidor, sedan ger jag upp. |
| Skrivet av: | stina [2004-03-04 21:13] | |
|
 |
| Jag och Carro kommer! |
| Skrivet av: | Calle [2004-03-04 15:08] | |
|
 |
| Jag kommer också, dock bara på första delen (som det ser ut nu)... |
| Skrivet av: | sara.b [2004-03-04 13:13] | |
|
 |
| Kommer ! |
| Skrivet av: | Groth - Brobakken [2004-03-04 9:46] | |
|
 |
| Hela högen kommer närvara |
|
 |
Kommer
|
| Skrivet av: | dg [2004-03-03 17:10] | |
|
 |
Kommer!
|
| Skrivet av: | Öberg [2004-03-03 17:04] | |
|
 |
Kommer!
DaS--> faktiskt inte omöjligt numera.....Men jag tar en dag i taget och lovar inget...... |
| Skrivet av: | Piraten [2004-03-03 15:29] | |
|
 |
| Japp! |
| Skrivet av: | snorkfröken [2004-03-03 14:22] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Mats [2004-03-03 14:01] | |
|
 |
| Äntligen.... Lördag och Ånnaboda. |
| Skrivet av: | stefan [2004-03-03 13:56] | |
|
 |
| daS>>Om det blir samma typ av två timmar som ni körde i Söndgs så passar jag. Och tar skidorna. |
| Skrivet av: | mjg [2004-03-03 12:48] | |
|
 |
| Kanske kommer på lunchen... |
|
 |
| På! Nån som är sugen att kuta dryga två timmar? |
| Skrivet av: | Hempa [2004-03-03 9:13] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Axel [2004-03-03 8:06] | |
|
 |
| Jag är troligtvis på! |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-02 23:04] | |
|
 |
| Schyst! Anmäler mig. Är öppen för både skidor och löpning... helst skidor, om man kan åka på andra spår än konstsnö... |
| Skrivet av: | beh [2004-03-02 22:58] | |
|
 |
| Jag är på, om min förkylning har gett sig till dess! |
[Tillbaka]
|