Träningsdag på Lördag 2004-03-02 22:43 

Den 6:e mars är det dags för vinterns sista träningsdag. Enligt planeringen skulle vi åkt till Vingåker och tränat teknik men pga rådande snöförhållande tränar vi på hemmaplan istället. Kenneth Karlsson i Vingåker hälsar oss välkomma när snön försvunnit.

Föjande program gäller för dagen:

9:30 Samling i Karlslund.

10:00 Träning i Ånnaboda. Skidor eller löpning.

13:00 Lunch i Restaurangen. Klubben betalar INTE.

15:30 Vi har tillgång till Kvinnerstaskolans gympsal.
Vad vi hitter på får intresset utvisa. Ta med innebandyklubba.

Anmälan görs i Debattfältet.





Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1020


Skrivet av:

Jonas Victorin