|
Träningsdag på Lördag
| 2004-03-02 22:43 |
Den 6:e mars är det dags för vinterns sista träningsdag. Enligt planeringen skulle vi åkt till Vingåker och tränat teknik men pga rådande snöförhållande tränar vi på hemmaplan istället. Kenneth Karlsson i Vingåker hälsar oss välkomma när snön försvunnit.
Föjande program gäller för dagen:
9:30 Samling i Karlslund.
10:00 Träning i Ånnaboda. Skidor eller löpning.
13:00 Lunch i Restaurangen. Klubben betalar INTE.
15:30 Vi har tillgång till Kvinnerstaskolans gympsal. Vad vi hitter på får intresset utvisa. Ta med innebandyklubba.
Anmälan görs i Debattfältet.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1020
Skrivet av:

Jonas Victorin
|