|
Bilder från Spanien
| 2004-03-02 11:05 |
Hur många är intresserade av att få bilderna från Spanienlägret samlade på en CD?
För att jag ska veta hur många skivor som ska brännas, är det bra om ni skriver i nyhetskommentaren hur många skivor ni vill ha. Kostanden är 10:- kr/st
Smakprov i galleriet...
|
Kommentarer
| 13 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-04 17:38] | |
|
 |
| 15 välstekta skivor kommer finnas för leverans i klubbstugan, idag torsdag. |
| Skrivet av: | dg [2004-03-04 16:57] | |
|
 |
| Nettan o jag vill också ha en. |
| Skrivet av: | Pecka [2004-03-04 11:16] | |
|
 |
Boka en CD för oss! /Björne&Pecka |
| Skrivet av: | peter johansson [2004-03-02 22:55] | |
|
 |
| Vi vill ha en! |
| Skrivet av: | Skrållan [2004-03-02 15:20] | |
|
 |
| Intresserad! |
| Skrivet av: | Birgitta A [2004-03-02 14:05] | |
|
 |
| Ja, tack. |
|
 |
| Vill ha! |
| Skrivet av: | JoV [2004-03-02 12:50] | |
|
 |
| PÅ |
| Skrivet av: | beh [2004-03-02 12:47] | |
|
 |
| Jojomänsan, jag tar en! |
| Skrivet av: | Patrik [2004-03-02 11:58] | |
|
 |
| intresserad! |
| Skrivet av: | Hagge [2004-03-02 11:32] | |
|
 |
| Jag med! |
| Skrivet av: | fimpen [2004-03-02 11:22] | |
|
 |
Jag är intresserad!
|
| Skrivet av: | Fam Öst [2004-03-02 11:22] | |
|
 |
Vi är intresserade av cd:n.
|
[Tillbaka]
|