INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Bilder från Spanien 2004-03-02 11:05 

Hur många är intresserade av att få bilderna från Spanienlägret samlade på en CD?

För att jag ska veta hur många skivor som ska brännas, är det bra om ni skriver i nyhetskommentaren hur många skivor ni vill ha. Kostanden är 10:- kr/st


Smakprov i galleriet...


Skrivet av:

Per Sjögren
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1017


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2004-03-04 17:38]
15 välstekta skivor kommer finnas för leverans i klubbstugan, idag torsdag.

Skrivet av: dg [2004-03-04 16:57]
Nettan o jag vill också ha en.

Skrivet av: Pecka [2004-03-04 11:16]
Boka en CD för oss!
/Björne&Pecka

Skrivet av: peter johansson [2004-03-02 22:55]
Vi vill ha en!

Skrivet av: Skrållan [2004-03-02 15:20]
Intresserad!

Skrivet av: Birgitta A [2004-03-02 14:05]
Ja, tack.

Skrivet av: da Silva [2004-03-02 13:57]
Vill ha!

Skrivet av: JoV [2004-03-02 12:50]

Skrivet av: beh [2004-03-02 12:47]
Jojomänsan, jag tar en!

Skrivet av: Patrik [2004-03-02 11:58]
intresserad!

Skrivet av: Hagge [2004-03-02 11:32]
Jag med!

Skrivet av: fimpen [2004-03-02 11:22]
Jag är intresserad!

Skrivet av: Fam Öst [2004-03-02 11:22]
Vi är intresserade av cd:n.



[Tillbaka]