Bilder från Spanien 2004-03-02 11:05 

Hur många är intresserade av att få bilderna från Spanienlägret samlade på en CD?

För att jag ska veta hur många skivor som ska brännas, är det bra om ni skriver i nyhetskommentaren hur många skivor ni vill ha. Kostanden är 10:- kr/st


Smakprov i galleriet...

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1017


Skrivet av:

Per Sjögren