|
SpringCup 2004 - 26 - 28 mars
| 2004-02-24 23:55 |
Tack alla som anmält sig i tid! Första gången vi slipper efteranmälan tror jag!
Mer info kring resa mm kommer inom kort!
Tyvärr har KFUM i Helsingör sålt sitt hus, så vi är inbokade på hårt underlag i anslutning till tävlingen istället. Frukost är bokad lördag och söndag och för denna får Ni betala 70 DKK/pers (Jag ska kolla kursen innan jag vet hur mycket det blir i svenska pengar)
På länkarna nedan hittar Du deltagarlista och lagen till budkaveln
Kolla att Du är anmäld med rätt SportIdent-bricka
Deltagare Lag till Budkavel
Läs mer, Info + danska PM
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Kent [2004-02-11 8:19] | |
|
 |
| Pecka>>Föredömlig information!! |
[Tillbaka]
|