|
SpringCup 2004 - 26 - 28 mars
| 2004-02-24 23:55 |
Tack alla som anmält sig i tid! Första gången vi slipper efteranmälan tror jag!
Mer info kring resa mm kommer inom kort!
Tyvärr har KFUM i Helsingör sålt sitt hus, så vi är inbokade på hårt underlag i anslutning till tävlingen istället. Frukost är bokad lördag och söndag och för denna får Ni betala 70 DKK/pers (Jag ska kolla kursen innan jag vet hur mycket det blir i svenska pengar)
På länkarna nedan hittar Du deltagarlista och lagen till budkaveln
Kolla att Du är anmäld med rätt SportIdent-bricka
Deltagare Lag till Budkavel
Läs mer, Info + danska PM
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1000
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|