INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/6)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Anna G [2026-02-06 17:16]
Julia kommer inte till klubbdagen.

Skrivet av: FredrikM [2026-02-06 12:55]
Ha en toppendag. Jag har tyvärr förhinder, hade nog behövt lite träning:)

Skrivet av: Erik Jansson [2026-02-02 20:53]
Missade att anmäla Julia Sjöberg. Om det är ok med en sen anmälan så är hon gärna med
under hela dagen. Om det problem med matbeställningen så kan hon ta med egen.
Mvh Erik

Skrivet av: Lejonet Elsa [2026-02-01 17:51]
Det gick inte att anmäla Axel till klubbdagen, men övriga är anmälda. Han äter
dock inga större mängder och behöver ingen karta på förmiddagen så det kanske
går bra ändå. Är dock med på eftermiddagens aktiviteter.

Skrivet av: Palmen [2026-02-01 11:17]
Lovisa och jag vill gärna vara med.
Vi vill ha lunch och kan vara med på delar av eftermiddagen.
Lovisa kan ev behöva skjuts hem då jag ska till Trängen och sköta kiosken där
under eftermiddagen. Men vi är kvar så länge det går.

Skrivet av: Birgitta A [2026-01-28 14:07]
Lasse vill vara med, men ingen träning.