 |
|
| Skrivet av: | Stålis [2025-12-20 20:04] | |
|
 |
| Jag, Viktor kommer och tar en karta på gul om det finns över. |
|
 |
| Jag anmäler även Jakub + pappa, vit/gul bana |
| Skrivet av: | Julia.Ekdahl [2025-12-19 21:45] | |
|
 |
| Jag och kanske mamma och pappa vill vara med med blå bana! |
|
 |
| Jag kommer, blå bana |
|
 |
| Blå bana för de tre Krusarna |
|
 |
| Rasmus, Ella och Camilla kommer |
| Skrivet av: | Jonas Ö [2025-12-19 19:32] | |
|
 |
Jag är med och tar vit gula banan.
|
| Skrivet av: | lasseh [2025-12-19 19:12] | |
|
 |
| Kommer till träffen i köubbstugan. |
|
 |
| Vi kommer och vill ha en vit/gul och tre blå. |
| Skrivet av: | Lillvor [2025-12-19 16:59] | |
|
 |
| Jag vill gärna ha en vit/gul bana. |
|
 |
| Jag kommer och är med på blå bana. |
| Skrivet av: | Sofie Bodin [2025-12-19 16:00] | |
|
 |
| Jag vill vara med, blå bana. |
|
 |
Johanna, Olof och Alva kör blå bana. Ted kör kanske en bana, men kommer i alla fall på tårta. |
|
 |
| Jag vill ha vit/gul bana. |
| Skrivet av: | Charlotte [2025-12-19 6:59] | |
|
 |
Jag kommer
|
|
 |
| Anmäler mig på blå bana |
|
 |
| Jag kommer, blå bana! |
|
 |
Jag kommer och springer blå bana. Peter |
|
 |
Vi kommer, 1-2 blå (vi kommer inte starta samtidigt så räcker med 1 så kan vi återanvända), 2 lätt. |
|
 |
| Kommer men bara äta tårta! |
|
 |
| Nils och jag kommer och springer tillsammans vit/gul 2,1 km. Kul! =) |
|
 |
| Dvs. Två blåa banor😁 |
|
 |
| Jag och Saga kommer |
| Skrivet av: | Martin Sedström [2025-12-17 18:34] | |
|
 |
| Vi vill ha 3 st vit/gul 1 st blå |
| Skrivet av: | Ingela Fredriksson [2025-12-17 17:03] | |
|
 |
| Jag räknar med att komma och springa en blå bana. |
| Skrivet av: | jenny.j [2025-12-16 23:11] | |
|
 |
| Kul! Vi kommer alla fem. 1-2 blå och 2-3 lätta. |
| Skrivet av: | Anna G [2025-12-16 20:08] | |
|
 |
| Vi kommer hela familjen, alla fem vill ha blå bana. |
| Skrivet av: | Hasse [2025-12-16 16:01] | |
|
 |
| Hans och Ulla kommer, går en runda |
|
 |
| Jag, Rebecca, Anso och en kompis till oss kommer och springer den blå banan. |
|
 |
| Skoj, jag vill vara med! |
|
|
|
 |