INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/30)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Stålis [2025-12-20 20:04]
Jag, Viktor kommer och tar en karta på gul om det finns över.

Skrivet av: Emma Victorin [2025-12-19 21:47]
Jag anmäler även Jakub + pappa, vit/gul bana

Skrivet av: Julia.Ekdahl [2025-12-19 21:45]
Jag och kanske mamma och pappa vill vara med med blå bana!

Skrivet av: Emma Victorin [2025-12-19 21:44]
Jag kommer, blå bana

Skrivet av: Camilla.Kruse [2025-12-19 21:00]
Blå bana för de tre Krusarna

Skrivet av: Camilla.Kruse [2025-12-19 20:59]
Rasmus, Ella och Camilla kommer

Skrivet av: Jonas Ö [2025-12-19 19:32]
Jag är med och tar vit gula banan.


Skrivet av: lasseh [2025-12-19 19:12]
Kommer till träffen i köubbstugan.

Skrivet av: Anna Janegren [2025-12-19 18:39]
Vi kommer och vill ha en vit/gul och tre blå.

Skrivet av: Lillvor [2025-12-19 16:59]
Jag vill gärna ha en vit/gul bana.

Skrivet av: Filip.Örn [2025-12-19 16:20]
Jag kommer och är med på blå bana.

Skrivet av: Sofie Bodin [2025-12-19 16:00]
Jag vill vara med, blå bana.

Skrivet av: JohannaN [2025-12-19 16:00]
Johanna, Olof och Alva kör blå bana. Ted kör kanske en bana, men kommer i alla
fall på tårta.

Skrivet av: Birgitta A [2025-12-19 9:35]
Jag vill ha vit/gul bana.

Skrivet av: Charlotte [2025-12-19 6:59]
Jag kommer

Skrivet av: Peter Åslund [2025-12-18 22:31]
Anmäler mig på blå bana

Skrivet av: Marcus Klasenius [2025-12-18 20:15]
Jag kommer, blå bana!

Skrivet av: Peter Eriksson [2025-12-18 19:11]
Jag kommer och springer blå bana.
Peter

Skrivet av: Lejonet Elsa [2025-12-18 17:55]
Vi kommer, 1-2 blå (vi kommer inte starta samtidigt så räcker med 1 så kan vi
återanvända), 2 lätt.

Skrivet av: Nils-Olov [2025-12-18 16:46]
Kommer men bara äta tårta!

Skrivet av: Jonny Elofsson [2025-12-18 13:06]
Nils och jag kommer och springer tillsammans vit/gul 2,1 km. Kul! =)

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2025-12-17 22:10]
Dvs. Två blåa banor😁

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2025-12-17 22:09]
Jag och Saga kommer

Skrivet av: Martin Sedström [2025-12-17 18:34]
Vi vill ha 3 st vit/gul 1 st blå

Skrivet av: Ingela Fredriksson [2025-12-17 17:03]
Jag räknar med att komma och springa en blå bana.

Skrivet av: jenny.j [2025-12-16 23:11]
Kul! Vi kommer alla fem. 1-2 blå och 2-3 lätta.

Skrivet av: Anna G [2025-12-16 20:08]
Vi kommer hela familjen, alla fem vill ha blå bana.

Skrivet av: Hasse [2025-12-16 16:01]
Hans och Ulla kommer, går en runda

Skrivet av: Elincarlsson [2025-12-16 6:34]
Jag, Rebecca, Anso och en kompis till oss kommer och springer den blå banan.

Skrivet av: Hugo Örn [2025-12-15 19:54]
Skoj, jag vill vara med!