 |
|
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Jane [2025-06-01 16:03] | |
|
 |
| Siggan fortfarande sjuk så hon kommer knappast med. |
|
 |
| Fått förhinder kommer till 18! |
| Skrivet av: | lasseh [2025-05-30 11:56] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Kommer! Det blir ca 17.15 Kan stå vid G-vik på gatan då! |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Jag kan hjälpa till |
| Skrivet av: | Mats Gustafsson [2025-05-27 6:49] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Jane [2025-05-26 22:36] | |
|
 |
| Vi fyra kommer så klart! |
|
|
|
 |