 |
|
| Skrivet av: | Tommy [2023-08-29 22:07] | |
|
 |
STORT TACK till kvällens arrangörer av Solhaga-sprinten och alla härliga deltagare....såååå många var det! Inte ett "glåpord " om mitt deltagande hörde jag. Vi är en härlig förening!! |
| Skrivet av: | Eva Ekdahl [2023-08-28 20:58] | |
|
 |
Om det finns någon extra karta är jag gärna med och springer. Ser att jag är sent ute.... |
|
 |
| Jag tar gärna längsta banan. |
| Skrivet av: | Malin [2023-08-28 7:13] | |
|
 |
Jag och Marcus kommer. Marcus vill ha den långa banan och jag kan ta mellanbanan. |
|
 |
| Jag kommer och vill ha långa banan om det går bra. All the best |
|
 |
| Jag kommer! Längsta banan |
|
 |
| Camilla, Robert och Anton kommer |
| Skrivet av: | Tommy [2023-08-26 15:34] | |
|
 |
| Hej där, jag tar långa banan om ni inte har någon övre åldersgräns he,he... |
|
|
|
 |