INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/8)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Tommy [2023-08-29 22:07]
STORT TACK till kvällens arrangörer av Solhaga-sprinten och alla
härliga deltagare....såååå många var det! Inte ett "glåpord " om mitt
deltagande hörde jag. Vi är en härlig förening!!

Skrivet av: Eva Ekdahl [2023-08-28 20:58]
Om det finns någon extra karta är jag gärna med och springer. Ser att jag är
sent ute....

Skrivet av: Charlotte [2023-08-28 11:08]
Jag tar gärna längsta banan.

Skrivet av: Malin [2023-08-28 7:13]
Jag och Marcus kommer. Marcus vill ha den långa banan och jag kan
ta mellanbanan.

Skrivet av: Olle.Malm [2023-08-27 20:14]
Jag kommer och vill ha långa banan om det går bra. All the best

Skrivet av: Hugo Örn [2023-08-27 20:10]
Jag kommer! Längsta banan

Skrivet av: Camilla.Kruse [2023-08-27 18:00]
Camilla, Robert och Anton kommer

Skrivet av: Tommy [2023-08-26 15:34]
Hej där, jag tar långa banan om ni inte har någon övre åldersgräns he,he...