 |
|
| Skrivet av: | groth [2023-08-22 16:43] | |
|
 |
| Det finns kartor till alla! |
|
 |
Kl 12.00 sharp har passerat men det skulle vara kul att hänga på med 3 km vanlig karta.
|
|
 |
Fam Kruse kommer! En brunbild till Anton, 2 vanliga till Camilla o Robert. Rasmus kör med orangea gruppen |
| Skrivet av: | Malin [2023-08-20 21:45] | |
|
 |
Jag & Marcus kommer. Marcus vill ha lång brunbild Jag vill ha kort vanlig bild |
| Skrivet av: | Jane [2023-08-16 23:13] | |
|
 |
Kul! 3 långa brunbildsbanor t oss gamlingar tack. Siggan kör m orangea. Kanske vill Anders ha ngn av oss t den gruppen.. |
|
 |
| Jag kommer!!! |
|
|
|
 |