 |
|
|
 |
| orjan>> Det går bra! |
| Skrivet av: | orjan [2023-05-16 11:52] | |
|
 |
| Om det inte är för sent, springer jag gärna bana |
|
 |
| Jag kommer också! |
|
 |
| Jag och Leif kommer! |
| Skrivet av: | Jane [2023-05-15 13:46] | |
|
 |
Vi tar det vi får, kanske ska jaga barn runt skogen(?), annars gärna något längre. Behöver ha ngt rejält i benen inför Skellefteåresan. |
|
 |
| Jag vill gärna ha en karta, HD16 eller annan |
|
 |
| Jag kommer och springer gärna en längre bana |
|
 |
| Jag springer gärna |
|
 |
| Jag springer gärna. |
|
|
|
 |