INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/25)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Camilla.Kruse [2023-06-04 18:35]
Sorry, måste avanmäla nästan hela familjen Kruse. Visade sig att de
flesta familjemedlemmarna var borta på olika skolavslutningsresor.
Camilla kommer dock.

Skrivet av: simon.ekdahl [2023-06-04 17:58]
Jag, Julia, Ellen och Eva är med!

Skrivet av: Niklas [2023-06-04 17:57]
Sophia och David vill vara med

Skrivet av: Anna Karin Carleson [2023-06-04 17:51]
Märta, Selma och Edvard är gärna med på KUL-kavlen. Vi önskar även 3
kartor till familjemedlemmar som inte är med i själva tävlingen.

Skrivet av: da silva [2023-06-04 16:18]
Agneta Hasselkvist vill vara med.

Skrivet av: Viggo.Edwall [2023-06-04 15:08]
Jag vill vara med på kulkavlen och teknikträningen

Skrivet av: malinhalldin [2023-06-04 14:41]
Sofia och Malin vill springa KUL-kaveln

Skrivet av: Camilla.Kruse [2023-06-04 13:53]
Ella, Rasmus, Robert och Camilla vill vara med.

Skrivet av: Martin Sedström [2023-06-04 13:41]
Martin och Emil vill springa!

Skrivet av: Malin [2023-06-04 13:40]
Jag och Marcus vill springa.

Skrivet av: Karin.Lindgren [2023-06-04 9:07]
Jag vill vara med och även köra teknik efter

Skrivet av: Ingela Fredriksson [2023-06-04 6:23]
Ingela och Morris vill vara med och springa.

Skrivet av: Lovisa Gustafsson [2023-06-03 20:59]
Lovisa och Mats vill springa! Anna kan hjälpa till.

Skrivet av: Anna Janegren [2023-06-02 19:36]
Jag kommer och kör gärna teknikträning efter.

Skrivet av: Lasseh [2023-06-01 9:25]
Tack, Lillvor! Jag har hittills varit ensam, så när som på några Milaneser som
hjälper till med utsättning.

Skrivet av: Lillvor [2023-06-01 8:06]
Jag hjälper gärna till om det behövs.

Skrivet av: JohannaN [2023-05-30 22:07]
Jag och Alva kommer och springer KUL-kavlen!

Skrivet av: Charlotte [2023-05-28 21:01]
Charlotte, Anders, Sanna och Viktor vill va med.

Skrivet av: Mattias Ivarsson [2023-05-28 13:58]
Jag kommer.

Skrivet av: Emma Victorin [2023-05-27 19:12]
Emma och Anna vill springa kul-kavlen

Skrivet av: Elin [2023-05-27 18:43]
Jag och Johanna kommer ingen teknikträning för oss

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2023-05-26 19:09]
Anmäler mig själv till tidig lottning och teknik efteråt

Skrivet av: da silva [2023-05-17 15:01]
Kristin, Oskar, Erik och Olivia vill vara med. Minst en vill träna lite teknik efteråt också.

Skrivet av: Hugo Örn [2023-05-14 21:43]
Jag kommer! Och kör gärna extra efteråt

Skrivet av: Jane [2023-05-13 17:19]
Jonas, Henning o Siggan. (Anna jobbar)
Vi kör gärna lite teknik efter lunch.