 |
|
| Skrivet av: | Albin [2008-04-22 22:14] | |
|
 |
| Hoppas på nattstart. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-22 22:00] | |
|
 |
| KOmmr och springer det långa varvet |
| Skrivet av: | Emma [2008-04-22 21:10] | |
|
 |
| Jag kommer och springer, 5 km tack! |
| Skrivet av: | Charlotte [2008-04-22 20:54] | |
|
 |
| Jag vill gärna springa, 5 km! |
| Skrivet av: | håkan carlsson [2008-04-22 15:51] | |
|
 |
Hej!
OLGY / TIsaren kommer med ca 20 på dagen och ca 5 på natten.
Håkan |
| Skrivet av: | Chewie [2008-04-22 15:02] | |
|
 |
| Jag hoppas hinna hem och springa natt. Vill i så fall gärna låna ett (laddat) batteri och samåka med Pionhed! |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-04-22 13:44] | |
|
 |
| Jag vill springa 5 km medans det är ljust ute! |
| Skrivet av: | stefan [2008-04-22 8:56] | |
|
 |
| låter jobbigt att springa båda rundorna...men gör ett försök. |
| Skrivet av: | M&M [2008-04-21 20:28] | |
|
 |
| Är ju kvar i stan, så jag kan ta in kontroller om det behövs. |
| Skrivet av: | C-G [2008-04-21 13:26] | |
|
 |
| PJ: Du kan låna Christers lampa, vet ej var den är efter Stigtomta eller om den behövs laddas. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-21 12:03] | |
|
 |
Jag springer gärna natt, och gärna 15 000 del.
Är det möjligt att få låna sig en Betty denna kväll? |
| Skrivet av: | Holma [2008-04-21 11:34] | |
|
 |
Om jag lyckas addera de båda slingorna rätt så blir den "långa" banan 8,7km. Alltså finns 3 olika banlängder att välja mellan 3,3km - 5,4 km eller 8,7km. Är det så det är tänkt?
PS. Vi kommer ett gäng från OLGY. Kan återkomma om antal senare. DS |
|
 |
| Springer gärna natt, gärna på 15.000-delskarta om det går att ordna sådan för oss som har det på 10MILA (str. 1, 2, 4 och 10). |
|
|
|
 |