 |
|
| Skrivet av: | Axel [2008-04-11 17:24] | |
|
 |
| Tas snitslarna in förresten? Vill ev springa detta pass / delar av nästa vecka istället så låt de gärna sitta kvar. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-11 16:39] | |
|
 |
| Får tyvärr stå över imorgon pga magsjuka |
| Skrivet av: | Herr Babar [2008-04-11 12:58] | |
|
 |
| Lite sen anmälan kanske, men Mathias är gärna med och springer om det går bra! Reservation för ett ont knä dock som ska testas ikväll. |
| Skrivet av: | Love Sintring [2008-04-10 14:49] | |
|
 |
| Jag kommer gärna :) |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:21] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:21] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Stefan Wedin [2008-04-10 11:20] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | Albin [2008-04-09 22:47] | |
|
 |
| Hoppas på att komma till start. |
| Skrivet av: | Jakob Wallenhammar [2008-04-09 21:02] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| David och jag kommer. |
| Skrivet av: | flintis [2008-04-09 17:05] | |
|
 |
| anmäl ali å uffe till långa banan..lite osäkert om vi kommer pga förkylning |
| Skrivet av: | Stefan Aläng [2008-04-09 16:57] | |
|
 |
| Jag anmäler mig. |
| Skrivet av: | Axel [2008-04-09 15:05] | |
|
 |
| Hoppas dyka uppp |
| Skrivet av: | Sus [2008-04-09 14:32] | |
|
 |
| Jag vill också va men. Har anmält mig via anmälningsidan men det är kanske bra att kommentera det här också. |
| Skrivet av: | dg [2008-04-09 13:46] | |
|
 |
Räknar med att komma.
|
| Skrivet av: | BjörnL [2008-04-09 13:28] | |
|
 |
| Erik vill gärna vara med och springa, önskar även plats i någon bil. |
| Skrivet av: | Örjan [2008-04-09 7:32] | |
|
 |
| Anmäler mig för just denna morgon känns det som om orientering är det bästa som finns! |
| Skrivet av: | Kristin C [2008-04-08 22:42] | |
|
 |
| Jag vill springa :) |
| Skrivet av: | Iva [2008-04-08 20:50] | |
|
 |
jag borde nog springa ;) kan jag åka med dig emma? annars kan jag ta bil. |
| Skrivet av: | Emma [2008-04-08 12:48] | |
|
 |
| Någon som vill samåka? Jag kan ta bil. |
|
 |
| Jag vill springa. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-08 10:20] | |
|
 |
| Finns det inga goda möjligheter att förlänga? ;-) |
|
|
|
 |