INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/22)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Axel [2008-04-11 17:24]
Tas snitslarna in förresten? Vill ev springa detta pass / delar av nästa vecka istället så låt de gärna sitta kvar.

Skrivet av: Axel [2008-04-11 16:39]
Får tyvärr stå över imorgon pga magsjuka

Skrivet av: Herr Babar [2008-04-11 12:58]
Lite sen anmälan kanske, men Mathias är gärna med och springer om det går bra! Reservation för ett ont knä dock som ska testas ikväll.

Skrivet av: Love Sintring [2008-04-10 14:49]
Jag kommer gärna :)

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:21]
Jag kommer.

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:21]
Jag kommer.

Skrivet av: Stefan Wedin [2008-04-10 11:20]
Jag kommer.

Skrivet av: Albin [2008-04-09 22:47]
Hoppas på att komma till start.

Skrivet av: Jakob Wallenhammar [2008-04-09 21:02]
Jag kommer!

Skrivet av: Mats Eriksson [2008-04-09 20:04]
David och jag kommer.

Skrivet av: flintis [2008-04-09 17:05]
anmäl ali å uffe till långa banan..lite osäkert om vi kommer pga förkylning

Skrivet av: Stefan Aläng [2008-04-09 16:57]
Jag anmäler mig.

Skrivet av: Axel [2008-04-09 15:05]
Hoppas dyka uppp

Skrivet av: Sus [2008-04-09 14:32]
Jag vill också va men. Har anmält mig via anmälningsidan men det är kanske bra att kommentera det här också.

Skrivet av: dg [2008-04-09 13:46]
Räknar med att komma.

Skrivet av: BjörnL [2008-04-09 13:28]
Erik vill gärna vara med och springa, önskar även plats i någon bil.

Skrivet av: Örjan [2008-04-09 7:32]
Anmäler mig för just denna morgon känns det som om orientering är det bästa som finns!

Skrivet av: Kristin C [2008-04-08 22:42]
Jag vill springa :)

Skrivet av: Iva [2008-04-08 20:50]
jag borde nog springa ;)
kan jag åka med dig emma? annars kan jag ta bil.

Skrivet av: Emma [2008-04-08 12:48]
Någon som vill samåka? Jag kan ta bil.

Skrivet av: da Silva [2008-04-08 10:47]
Jag vill springa.

Skrivet av: Pionhed [2008-04-08 10:20]
Finns det inga goda möjligheter att förlänga? ;-)