INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/40)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: birgitta a [2008-03-08 13:15]
Tack för en fin bana och bra träning i Blankhult.

Skrivet av: Piraten [2008-03-08 8:00]
matte>> Kartor löser sig.

Skrivet av: matte [2008-03-07 21:53]
är det okej att komma ?

Skrivet av: matte [2008-03-07 14:56]
Hoppas det inte är försent att anmäla sig...

Jag Mathias och Peter vill gärna vara med på Fm.

Skrivet av: bjornlindgren [2008-03-07 8:17]
Ursäka mitt krånglande...tillbaka till ruta ett.
Erik: fm + lunch
Björn: fm + lunch

Skrivet av: Iva [2008-03-06 11:09]
Iva: fm + lunch
Mårthen: en blank karta + lunch

Skrivet av: Lasse A [2008-03-05 22:31]
Janne Johansson, Björkfors, vill vara med på första rundan. Avstår från lunchen.

Skrivet av: Lars och Lina [2008-03-05 21:29]
Lina: FM + Lunch
Lars: FM + Lunch

Skrivet av: bjornlindgren [2008-03-05 11:30]
Ändring...
Erik: em
Björn: em

Alltså ingen lunch

Skrivet av: Stefan & Jenny [2008-03-04 21:36]
Stefan: fm + lunch + em
Jenny: fm + lunch + em

Skrivet av: Calle [2008-03-04 13:51]
fm + lunch + em.

Skrivet av: Chewie [2008-03-04 7:54]
Jag får besök till helgen som gärna vill vara med

Susanna: fm+lunch+em

Skrivet av: Örjan [2008-03-04 6:27]
Är gärna med på fm + lunch + em

Skrivet av: Victoria [2008-03-03 22:05]
fm+lunch+em!

Skrivet av: Martin och Carina Regborn [2008-03-03 20:20]
Martin och jag är gärna med både fm och em. Lunch fixar själva med oss.

Skrivet av: Chewie [2008-03-03 17:16]
Marcus: fm+lunch+em. Allergisk mot små portioner...

Skrivet av: lovisa [2008-03-03 17:13]
förmiddag och lunch :D

Skrivet av: Kristin C [2008-03-03 17:11]
fm+lunch tack

Skrivet av: Susanne E [2008-03-03 12:33]
Syster Nina: Fm + Lunch.

Skrivet av: stina [2008-03-03 11:30]
fm+lunch+em tack!

Skrivet av: Mats Eriksson [2008-03-03 8:27]
Hagaby kommer med 20 st till förmiddagspasset.

Skrivet av: Malin [2008-03-02 20:56]
Malin lunch + em
Pontus lunch (glutenfri och utan kött) kan ta med egen mat
Johanna och Edvin (äter litegrann)

Skrivet av: fimpen [2008-03-02 19:57]
Fimpen: fm + lunch

Skrivet av: Kristin j [2008-03-02 17:33]
Kristin: Träning fm + em + lunch, (glutenallergisk)
Antar att Oskar också ska med så jag anmäler honom också till träning fm + em + lunch

Skrivet av: Kattis [2008-03-02 16:02]
Pga av flyttbestyr så måste Kattis & Johan avbryta efter lunchen. Så bara fm + lunch för oss

Skrivet av: Susanne E [2008-03-02 11:57]
Suss : Fm + Lunch + Em, tar sannolikt med egen lunch i ju med allergierna.

Skrivet av: bjornlindgren [2008-03-01 14:59]
Erik: Träning fm + lunch
Björn: Träning fm + lunch

Skrivet av: Hasse [2008-02-29 21:07]
Äter lunch

Skrivet av: Peiza [2008-02-29 11:07]
Per: Träning fm, em och lunch Caroline: Träning fm och lunch

Skrivet av: C-G [2008-02-29 8:43]
C-G lunch (sköter träningarna)

Skrivet av: Groth [2008-02-29 8:21]
Träning fm

Skrivet av: Christina [2008-02-28 22:10]
Christina, fm + lunch

Skrivet av: Kattis [2008-02-28 20:28]
Kattis, fm + em, tar med egen lunch pga allergierna (hoppas man får ta lång tid på sig på banorna)

Johan, fm + lunch + em

Skrivet av: Christer [2008-02-28 9:13]
Ch fm plus lunch. Ej em siktar på ultralånga på söndagen. Tycker inte om pizza eller hamburgare.

Skrivet av: Pionhed [2008-02-28 8:52]
Aha, man skulle skriva sitt eget namn...jag tror jag förstår konstruktionen...

Skrivet av: Pionhed [2008-02-28 8:51]
Janne, fm + em + lunch. Är tyvärr inte allergisk mot fisk.

Skrivet av: Linda [2008-02-27 22:12]
Linda, fm + em + lunch. Allergisk mot färska tomater, champinioner, druvor och clementiner.

Erik, fm + em + lunch.

Skrivet av: Sara K [2008-02-27 19:59]
Sara K, fm + em + lunch. Allergisk mot nötter (jordnötter går bra)

Skrivet av: Löken [2008-02-27 19:07]
Jag är med.
Lök, fm + em + lunch. Laktosfritt tack :)...

Ska bli skoj.

Skrivet av: Piraten [2008-02-27 14:42]
Jag ska ju vara med själv...
Janne, fm + em + lunch