 |
|
| Skrivet av: | matte [2008-03-05 18:32] | |
|
 |
| Jag mathias vill ha logi o frukost 2 dagar plus lättlunch. |
|
 |
| C-G Garpenlund>>Erik vill ha logi o frukost 2 dagar plus lättlunch, samt plats i bil (springer fre, lö, sö) |
|
 |
HÄR GÖR NI BOKNINGARNA
Christer o C-G vill ha logi o frukost 2 dagar plus lättlunch |
|
|
|
 |