 |
|
| Skrivet av: | matte [2008-02-23 12:42] | |
|
 |
| Jag kommer... |
| Skrivet av: | Susanne E [2008-02-20 22:13] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | lovisa [2008-02-20 17:44] | |
|
 |
| Tror tyvärr inte jag kan komma.. |
| Skrivet av: | victoria [2008-02-20 15:33] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | Anette C [2008-02-20 14:41] | |
|
 |
| Kan inte komma tyvärr. |
| Skrivet av: | Kristin C [2008-02-20 14:36] | |
|
 |
Jag kommer
|
| Skrivet av: | stina [2008-02-20 14:07] | |
|
 |
| jag kommer! |
| Skrivet av: | Groth [2008-02-20 10:01] | |
|
 |
| Har besök av Smålandsligan, får se om jag hinner dyka upp. |
| Skrivet av: | stefan [2008-02-20 7:19] | |
|
 |
| Osäker om jag hinner. |
| Skrivet av: | örjan [2008-02-20 6:23] | |
|
 |
| Jag kommer på söndag |
| Skrivet av: | Ch [2008-02-19 22:27] | |
|
 |
| Christer kommer! |
| Skrivet av: | BjörnL [2008-02-19 19:23] | |
|
 |
| Kan ej komma, tyvärr. |
| Skrivet av: | dg [2008-02-19 15:47] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma. |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-02-19 14:01] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Emma A [2008-02-19 10:11] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-02-17 21:38] | |
|
 |
| Kommer men kommer kanske lite sent. Jobbar till kl.16 men skyndar mig! |
| Skrivet av: | feenie [2008-02-17 21:20] | |
|
 |
| Kan inte komma. |
|
 |
| Kommer. |
| Skrivet av: | Björne [2008-02-15 16:28] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
|
|
 |