 |
|
| Skrivet av: | Axel [2008-01-24 12:05] | |
|
 |
Ok, då får vi se vem som kommer upp först helt enkelt. Vi har också med oss ett gäng med kartor i området. Pannlampa är bra att ha med sig också.
Kristin>> Jag kan ta med mig spel. Ordboksleken är det bara da Silva som tycker är rolig, han kan sitta i ett hörn och leka den ;o)
Vi kör handboll i vår stuga i kväll, välkomna ni som vill vara med. |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-01-24 10:48] | |
|
 |
| Åh spel! Ni som har, ta med så mycket som får plats :) Sånt tycker jag om, vi har tyvärr inga men vi tar med ett lexikon så vi kan leka ordboksleken ;) |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-01-24 9:31] | |
|
 |
Öjje och stina hämtar mig kl 17, sedan skall vi handla och plocka upp suss och sedan iväg, så jag antar att vi inte är först där uppe.
Det här kan blir en kul helg! Glöm inte sällskapsspel. Jag har med mig yatzy, även känt som skitiburkenburk med tillbehör. =) |
| Skrivet av: | Kattis [2008-01-24 9:27] | |
|
 |
| Axel>> Låter som en plan. Ni kommer att lämna Örebro före oss så då borde ni komma dit före oss ;-) Vi hör helt enkelt av oss när vi närmar oss. |
| Skrivet av: | Axel [2008-01-24 7:44] | |
|
 |
Kattis>> Som det varit tidigare har vi haft likadana stugor bredvid varandra och det är bara att ta en av dessa.
Jag, Oskar och Kristin åker också idag torsdag, ca kl 17.
Den av de tre bilarna som åker idag som kommer upp först till Säfsen kan åka till receptionen och hämta alla nycklar mm först.
Vi kan väl höras på vägen också en sväng. |
| Skrivet av: | Kattis [2008-01-23 23:44] | |
|
 |
| För oss som åker upp imorgon vore det inte helt fel att veta vart vi ska bo och så... är det någon i vårt gäng som har den informationen? |
| Skrivet av: | Balken [2008-01-23 14:50] | |
|
 |
Vi kan väll dela med oss av våra planer ass well. Vi åker på torsdag efter avslutad arbetsdag. Vi= Jag , Kattis, Linda o Harlén. Vi åker sedan hem på söndag |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-01-23 11:43] | |
|
 |
Ändring: Jag åker på torsdag med Öjje och damerna.
culin: Tack för erbjudande, men det löser sig ändå! |
| Skrivet av: | djn [2008-01-22 15:42] | |
|
 |
| Resenärer >> Komihåg lampa, inget av de åkabara spåren är elbelysta. |
| Skrivet av: | Örjan [2008-01-21 22:05] | |
|
 |
| Vi åker upp på Torsdag em och kanske med skidbox. Och vi är Stina, Susanne och jag. Finns plats för en, två till i bilen + en i boxen. |
| Skrivet av: | djn [2008-01-21 17:20] | |
|
 |
| Säfsens telefonsvarare talar idag om 14 km preppade längdspår. Kul! |
| Skrivet av: | culin [2008-01-21 9:34] | |
|
 |
| Pionhed>> Har box att låna ut. Räcke för takrails också om det behövs |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-01-21 8:23] | |
|
 |
Jag har bil utan box men med genomsläpp i mitten. Då 4 platser.
Jag åker också gärna Fredag kl 15 eller i närheten. |
| Skrivet av: | djn [2008-01-20 22:49] | |
|
 |
| Emma o Jag fixar resan på egen hand. Vi åker från gävle på torsdagskvällen. |
|
|
|
 |