 |
|
| Skrivet av: | M&M [2008-01-24 20:59] | |
|
 |
http://www.harsa.se/
Insåg att Harsa Ski Maraton går denna helg också den 26 januari som bonus. |
| Skrivet av: | M&M [2008-01-24 20:55] | |
|
 |
| Kan rekommendera Harsa i Hälsingland. Där finns det snö och fina längdåkningsspår. Runt 80 km klassiska spår och ett par mils skatebädd |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-01-19 16:22] | |
|
 |
| Axel> Vi också, så slipper jag hoppa över föreläsningar. Om vi blir några som åker fredag kanske vi kan hyra fre-sön om det går att ändra. |
| Skrivet av: | Axel [2008-01-19 14:24] | |
|
 |
| Jag kan tänka mig att göra som förra året, dvs korta ner lite och åka på fredag eftermiddag till exempel. |
|
 |
| Bergman x 6 avanmäler sig. |
| Skrivet av: | Hasse [2008-01-17 20:33] | |
|
 |
| Hans och Ulla drar sig ur. |
|
|
|
 |