INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/29)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Kristin j [2007-12-15 11:21]
Måste nog hoppa av em träningen men betalar för min plats om det behövs.

Skrivet av: Kattis [2007-12-15 11:11]
måste hoppa av pga ryggsmärtor

Skrivet av: bjornlindgren [2007-12-15 10:56]
Erik och Eva anmäler sig!

Skrivet av: Piraten [2007-12-15 9:15]
15 platser kvar just nu

Skrivet av: Piraten [2007-12-15 9:06]
Anmäler Karin

Skrivet av: Ari [2007-12-15 9:00]
anmäler johanna

Skrivet av: Piraten [2007-12-14 21:04]
stefan>> Det finns plats för Jonas

Skrivet av: stefan [2007-12-14 20:11]
Jonas M vill ha en plats om det finns över till icke KFUM!

Skrivet av: Kristin C [2007-12-14 18:19]
jag är sjuk och kan inte vara med och spinna imorrn..

Skrivet av: stefan [2007-12-14 14:42]
spinna och lunch

Skrivet av: dg [2007-12-14 13:19]
I morgon kommer det bjudas på lunch i samband med mötet i klubbstugan. Vilka kommer?

Skrivet av: Balken [2007-12-14 11:41]
Kommer, Chewie ska ju dit...... o kattis...

Skrivet av: Kristin J [2007-12-14 10:44]
Jag kommer! Behöver träna lite...

Skrivet av: Kattis [2007-12-14 9:11]
Jag vill också spinna

Skrivet av: Sara K [2007-12-14 9:05]
Jag vill också spinna tack.

Skrivet av: Pecka [2007-12-13 23:51]
Clobbe & Pecka spinner

Skrivet av: Kajsa [2007-12-13 17:02]
Visst är det dålig uppslutning till spinningen? Kan ni inte börja höra med vänner och familj för att få ett fullt pass? Jag har redan gjort det men det var giltiga förhinder på alla håll.

Skrivet av: Peiza [2007-12-13 8:55]
Tyvärr är jag uppbokad på annan träning just den där tiden.

Skrivet av: Piraten [2007-12-13 8:36]
Måste ju anmäla mig själv också... :)

Skrivet av: lovisa [2007-12-13 8:06]
Jag vill vara med!

Skrivet av: stina [2007-12-12 22:09]
jag vill vara med på spinning!

Skrivet av: Chewie [2007-12-12 16:02]
Jag kommer! Håller dock med Ari om att innebandyklubban var väldigt sugen på en tur till örebro. Hoppas att musiken kompenserar :)

Skrivet av: dg [2007-12-12 13:06]
Jag vill vara med

Skrivet av: Axel [2007-12-12 11:47]
Anmäler mig till spinning. Måste stå över det andra.

Skrivet av: Victoria [2007-12-11 17:38]
Jag & Kristin vill vill vara med och spinna.

Skrivet av: Ari [2007-12-11 16:11]
var taggad till tänderna på innebandy men det får bli spinning istället!

Skrivet av: Pionhed [2007-12-11 13:27]
Jag kan tyvärr inte vara med, men Kias pass är riktigt bra med mycket rock i högtalarna! =)

Skrivet av: Kajsa [2007-12-11 12:33]
Spinning! Jag vill gärna vara med om det finns platser.

Skrivet av: sus [2007-12-11 10:05]
Susanne S anmäler sig till spinning.