INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/21)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Anne Eriksson [2007-11-23 13:09]
Ellinor hänger på ikväll från 17.30 men är inte kvar hela kvällen.

Skrivet av: Pecka [2007-11-22 22:11]
Christina WL>> Härligt Albin

Skrivet av: Christina WL [2007-11-22 21:32]
Albin följer med och jobbar lördag fm.

Skrivet av: Pecka [2007-11-22 17:00]
Åsa Windefelt>> Bussigt Åsa!
Jag har lagt in Dig i listan ovan

Skrivet av: Åsa Windefelt [2007-11-22 10:53]
Hej!

Jag kan komma lördag förmiddag.

Mvh//Åsa Windefelt

Skrivet av: Pecka [2007-11-19 20:24]
marie jönsson>>Jag räknar med Er 17:00 - ca 21

Skrivet av: marie jönsson [2007-11-19 15:20]
Hej!
Vilket tidsintervall ska jag och Janne(Carlsson) vara där på fredag 23/11?
Hälsningar Marie Jönsson

Skrivet av: Pecka [2007-11-18 21:18]
Stefan r>> Rättat, jag skrev in fel

Skrivet av: Stefan r [2007-11-18 19:25]
Hej Pecka !

Det blev fel. Familjen Risberg kan Lördag em ej fm
/Stefan

Skrivet av: Pecka [2007-11-18 15:12]
Tack Risbergs,Birgitta,Leif,Christer & Anna-Karin.
Jag har lagt in Er på pass enligt ovan

Skrivet av: Stefan R [2007-11-18 12:35]
Annmarie, Martin och Jonathan Risberg kan Lördagens eftermiddagspass.

Skrivet av: Claris [2007-11-18 11:40]
Jag kan komma på fredag, Leif Johansson

Skrivet av: birgitta a [2007-11-17 17:45]
Jag kommer på lördag kl 9-13

Skrivet av: Christer Ö [2007-11-17 11:21]
Samma som Gunnel.

Skrivet av: Anna-Karin Hedlund [2007-11-16 16:23]
Jag kan hjälpa till fredag eller lördag, men helst lördag!
//Anna-Karin Hedlund

Skrivet av: Pecka [2007-11-14 22:42]
Svante, Emma,Malin, Janne, Anne, Marie, Janne och Christina>> Tack för svar. Ni när inlagda på tider ovan.


Skrivet av: Svante Ivarsson [2007-11-14 21:13]
Jag kan hjälpa till på fredagen // Svante.

Skrivet av: Emma z [2007-11-14 14:44]
Jag, Malin och Janne kan hjälpa till när du vill men lördag fm passar bäst.

Skrivet av: Anne Eriksson [2007-11-14 11:59]
Jag kan hjälpa till på fredagen. Kommer ca 17.30

Skrivet av: marie jönsson [2007-11-14 9:40]
Hej!
Jag och Janne kan hjälpa till ett pass(samtidigt) på fredag kväll.//Hälsningar Marie

Skrivet av: Christina WL [2007-11-13 22:55]
Jag kommer lördag fm