 |
|
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2007-10-31 9:24] | |
|
 |
| Det finns 1 plats kvar till helgens övningar. Den första som anmäler sig nu får platsen, räcker därefter att dyka upp på lördag. |
|
 |
Nu har jag skickat deltagarförteckning. Det blir totalt 14 deltagare. Kursplatsen är Röda korsets lokaler på Västra Mark. Oömma kläder rekommenderas. Fika får man ta med sig om man önskar. Lunchpaus. Tid för att åka iväg för att äta ska finnas. Träna väl. |
| Skrivet av: | Stina öst [2007-10-25 17:10] | |
|
 |
| Stina Öst anmäler sig till Alt 1 |
|
 |
Förlåt att vi är sena med anmälan. Gunilla och Anders Bergman anmäler oss till alt. 2. Hälsning Gunilla |
|
 |
| Alternativ 1 fungerar för mig. |
| Skrivet av: | Emma A [2007-10-23 15:04] | |
|
 |
| Jag anmäler mig till alt 2. |
|
 |
| Jag är gärna med lördag den 3/11. |
| Skrivet av: | NormanK [2007-10-20 17:21] | |
|
 |
| Jag är gärna med på alt 1. |
| Skrivet av: | fimpen [2007-10-19 20:53] | |
|
 |
| Jag vill vara med på alt.1 |
| Skrivet av: | stefan [2007-10-17 23:18] | |
|
 |
| Jag och Susanne anmäler oss till alt 1 |
| Skrivet av: | Barbro C [2007-10-17 21:10] | |
|
 |
| Jag väljer alt.1. |
| Skrivet av: | Sara K [2007-10-17 11:21] | |
|
 |
| Jag går gärna på alt. 1. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-10-17 10:57] | |
|
 |
| Alternativ 1, tack. |
| Skrivet av: | Balken alias Johan Lundmark [2007-10-17 9:48] | |
|
 |
| Jag går gärna på alt.2 |
|
 |
| Jag anmäler mig till alternativ 2. |
| Skrivet av: | Widdas [2007-10-16 23:21] | |
|
 |
| Jag vill gå på alternativ 1 |
| Skrivet av: | Anette C [2007-10-16 18:07] | |
|
 |
| Jag vill anmäla mig till alt 1. |
| Skrivet av: | Linda [2007-10-16 17:58] | |
|
 |
| Jag hänger väl på hempa. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-10-16 10:22] | |
|
 |
| Jag skulle vilja anmäla mig till alt 2! |
|
|
|
 |