 |
|
|
 |
| Kul skrivet. Vad jag har hört så var det en rolig helg som de ser framemot igen nästa år. Måste tyda på ett kanongäng o bra ledare. |
| Skrivet av: | BjörnL [2007-10-16 11:19] | |
|
 |
| >>Tack alla ungdomar och ledare för en kul och bra helg. Härlig insats av reseledare och organisatör Stefan Risberg. |
|
|
|
 |