 |
|
| Skrivet av: | Björn L [2007-10-20 23:14] | |
|
 |
| Även jag kommer till 11 |
| Skrivet av: | peter [2007-10-20 22:18] | |
|
 |
| jag kommer till 11 |
|
 |
| Jag & Kristin kommer runt 11-12 |
| Skrivet av: | Linda [2007-10-20 16:53] | |
|
 |
| Jag kommer också! |
| Skrivet av: | Kattis [2007-10-20 16:45] | |
|
 |
| Kattis & Johan kommer |
| Skrivet av: | Axel [2007-10-20 16:10] | |
|
 |
| Dyker upp. Vill dock gärna träna och helst rätt snart efter lunch om vi kan samordna och köra en löprunda. |
| Skrivet av: | matte [2007-10-20 15:13] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Sara K [2007-10-20 13:40] | |
|
 |
| jag kommer också |
| Skrivet av: | Sus [2007-10-20 0:41] | |
|
 |
| Kan tyvärr inte vara med. Jobbar natt. |
|
 |
| Jag kommer vid 10.30-11 kvar över lunch oklart därefter |
| Skrivet av: | Pionhed [2007-10-18 22:31] | |
|
 |
Jag kommer.
Jag tycker även att vi kan ta med oss löparkläder och avsluta mötet med en liten runda på eftermiddagen. |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-18 8:18] | |
|
 |
| Har tyvärr fått förhinder, kan ej närvara. |
| Skrivet av: | Piraten [2007-10-16 17:31] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | stina [2007-10-16 11:44] | |
|
 |
| jag kommer, men eventuellt inte förrän på eftermiddagen |
| Skrivet av: | Anette C [2007-10-16 10:38] | |
|
 |
| Jag ska nog springa Karlslundsloppet, men kommer efter lunch. |
| Skrivet av: | Emma A [2007-10-15 9:26] | |
|
 |
| Jag kommer på fm, ev hela dagen. |
| Skrivet av: | C-G [2007-10-11 15:51] | |
|
 |
| Kommer |
| Skrivet av: | dg [2007-10-11 15:09] | |
|
 |
| Jag kommer. |
| Skrivet av: | H-G [2007-10-10 21:17] | |
|
 |
| Jag kommer och är med hela dagen. |
| Skrivet av: | Hempa [2007-10-10 9:55] | |
|
 |
| Jag kommer! |
|
 |
| Jag kommer och är med hela dagen. |
|
 |
| Kan tyvärr inte komma, är i Mora på skidtävling!!! den dagen. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-10-09 17:14] | |
|
 |
| Chansen finns att jag springer löpartävling den dagen. Men ett bra initiativ som jag hoppas många dyker upp på. |
| Skrivet av: | stefan [2007-10-09 16:31] | |
|
 |
| Jag kommer efter lunch! |
|
|
|
 |