INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/24)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: Björn L [2007-10-20 23:14]
Även jag kommer till 11

Skrivet av: peter [2007-10-20 22:18]
jag kommer till 11

Skrivet av: Victoria [2007-10-20 19:09]
Jag & Kristin kommer runt 11-12

Skrivet av: Linda [2007-10-20 16:53]
Jag kommer också!

Skrivet av: Kattis [2007-10-20 16:45]
Kattis & Johan kommer

Skrivet av: Axel [2007-10-20 16:10]
Dyker upp. Vill dock gärna träna och helst rätt snart efter lunch om vi kan samordna och köra en löprunda.

Skrivet av: matte [2007-10-20 15:13]
Jag kommer

Skrivet av: Sara K [2007-10-20 13:40]
jag kommer också

Skrivet av: Sus [2007-10-20 0:41]
Kan tyvärr inte vara med. Jobbar natt.

Skrivet av: Stefan R [2007-10-19 13:01]
Jag kommer vid 10.30-11 kvar över lunch oklart därefter

Skrivet av: Pionhed [2007-10-18 22:31]
Jag kommer.

Jag tycker även att vi kan ta med oss löparkläder och avsluta mötet med en liten runda på eftermiddagen.

Skrivet av: H-G [2007-10-18 8:18]
Har tyvärr fått förhinder, kan ej närvara.

Skrivet av: Piraten [2007-10-16 17:31]
Jag kommer

Skrivet av: stina [2007-10-16 11:44]
jag kommer, men eventuellt inte förrän på eftermiddagen

Skrivet av: Anette C [2007-10-16 10:38]
Jag ska nog springa Karlslundsloppet, men kommer efter lunch.

Skrivet av: Emma A [2007-10-15 9:26]
Jag kommer på fm, ev hela dagen.

Skrivet av: C-G [2007-10-11 15:51]
Kommer

Skrivet av: dg [2007-10-11 15:09]
Jag kommer.

Skrivet av: H-G [2007-10-10 21:17]
Jag kommer och är med hela dagen.

Skrivet av: Hempa [2007-10-10 9:55]
Jag kommer!

Skrivet av: da Silva [2007-10-10 9:17]
Jag kommer och är med hela dagen.

Skrivet av: Roland F [2007-10-10 8:31]
Kan tyvärr inte komma, är i Mora på skidtävling!!! den dagen.

Skrivet av: Peiza [2007-10-09 17:14]
Chansen finns att jag springer löpartävling den dagen. Men ett bra initiativ som jag hoppas många dyker upp på.

Skrivet av: stefan [2007-10-09 16:31]
Jag kommer efter lunch!